Marketing internetowy- na co warto zwrócić uwagę?

Strona internetowa pozycjonowana, wsparta reklamą w mediach społecznościowych to w dzisiejszych czasach jedna z ważniejszych gałęzi marketingu internetowego!

Marketing internetowy- na co warto zwrócić uwagę? Zastanówmy się na początek nad sensem strony internetowej. Czy dana firma ma potrzebę posiadania strony www? Niektóre biznesy np. lokalne kierujące swoją ofertę do wąskiej grupy społecznej na danym regionie nie musi specjalnie dbać o marketing internetowy, ponieważ lokalna reklama może okazać się bardziej skuteczną niż inwestowanie w kampanie reklamowe w internecie.

Natomiast firmy, które ze swoim towarem lub usługami szukają klienta z różnych stron kraju, świata natrafiają już na inny problem jakim jest konkurencja. Sklep internetowy lub firma usługowa musi zmierzyć się z problemem jakim jest dotarcie do klienta.

Przedstawmy kilka pomysłów na to jak pozyskać, jak dać znać klientowi o naszej firmie. Strona internetowa, najlepiej wypozycjonowana oraz posiłkowanie się kampaniami adwords i dodaniem lokalizacji firmy do google maps czy też strona w mediach społecznościowych to bardzo ciekawe rozwiązania. Te wszystkie usługi świadczy między innymi firma BEAKO ADAM BRYLOWSKI.  Kontakt znajdziecie na stronie http://beako.pl/ – firma, która na swojej stronie umieszcza darmowe porady dla adeptów marketingu internetowego.

 

Na początek strona www.

Strona internetowa pełni rolę wizytówki. Można na niej umieścić podstawowe informacje związane z tematyką działalności, godzinami otwarcia, rodzaje kontaktu itp.

 

Pozycjonowanie

Jednak sama strona internetowa bez wsparcia pozycjonowania może nie wystarczyć. Klient nawet jak bardzo chciałby skorzystać z usług firmy kryjącej się za daną stroną musi mieć łatwy dostęp trafienia na nią. Optymalizacja pod dane słowa kluczowe związane z branżą oraz późniejsze działania pozycjonujące daną stronę w wyszukiwarkach umożliwią łatwiejszą, krótszą drogę klienta do strony.

 

Kampania adwords

jest płatną reklamą w wyszukiwarce Google. Niestety nie wszyscy mogą sobie pozwolić. Natomiast pozwala zamieścić stronę internetową po wpisaniu danych słów kluczowych z kampanii na pierwszej stronie wyszukiwarki.

 

Google Maps i media społecznościowe

dodanie wizytówki do Google maps pozwala na stworzenie w mapach google lokalizacji na mapie. Wizytówka będzie zintegrowana z rzeczywistą lokalizacją prowadzonego biznesu. Natomiast media społecznościowe są dziś bardzo popularne. Warto dbać o pozytywne komentarze i udostępnienia informacji związanych ze stroną wśród jej użytkowników.

Bądź pierwszy, który skomentuje ten wpis!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.


*